
Hey ! Assalamualaikum :) How are you ? How's your result ? Good ? Wow ! Congratulation :D What ? Not that good ? Ouh it's okay . You've tried your best ! :) Haha #sakaiii
Now I wanna tell you about ... Well Idk how to start . Hmm seriously aku langsung tk boleh tidur last night . Risau gilaaa . And I'm sure mesti ramai yg tk boleh tidur jgak en , nk amek result pnya pasal . Aku tidur lbeh kurang pkul 4 , then dgr alarm bunyi pkul 6 lbeh trus bangun .
Siap and blablabla~ aku smpai awal at sekolah . Dad nk teman but aku ckp it's okay , biar aku amek sorg . Pkul 10 sume dh b'kumpul at dewan . Aku tanak amek dulu . Aku biar kwan yg bwak parents dorg amek result dulu . Seram seyhhh . Bila suma mbe and parents dh balik , baru aku amek .
DupDapDupDap . Segan nk ckp . Result aku teruk , Tade A :'( B & C jehh . Sdeh laa .. Trus aku call parents aku . Dorg ckp "Okay lah tuh" but its not okay for me . Aku tau parents aku sdeh :-/ sorry pops . Promise next year aku nk catch up balik sume . Pray for me k ? Thanks for reading anw :]